Kegelove Vezbe

Ove vežbe su dobile naziv po Dr Kegelu koji ih je razvio. Vežbe se praktikuju kako bi se ojačao pubokogcigealni (pc) mišić. Oba pola imaju ovaj mišić koji kod žena podržava uretru, bešiku, matericu, vaginu i rektum; a kod muškraca uretru, bešiku, penis i rektum. S obzirom da PC mišić ima važnu ulogu u orgazmu i ejakulaciji, konstantno jačanje ovog mišića može pomoći kod problema sa prevremenom ejakulacijom i mokrenjem. Stiskanjem ovog mišića možete zadržati ejakulaciju, napraviti kraću pauzu praćenu dubokim disanjem, pa nastaviti sa odnosom.

Uvek pokušajte da se zabavljate dok radite ove vežbe i prilagodite ih svom vremenskom rasporedu. Za najbolje i najbrže rezutate potrebno je svakodnevno disciplinovano vežbanje. Ukoliko budete istrajni ojačaćete ovaj mišić dovoljno da vam pomogne u sprečavanju ejakulacije. Prve rezultate možete očekivati nakon tri nedelje.

Lociranje PC mišića

PC mišić je onaj koji stežete kada vam se jako mokri kako to ne biste uradili u sopstvene gaće. Najlakše ćete ga locirati ako pokušate da prekinete mlaz tokom mokrenja. Ove vežbe se ipak ne rade tokom mokrenja nego u slobodno vreme.

Gde vežbati

Kegelove vežbe možete praktikovati bilo gde, samo je potrebno da ste u mirovanju. Možete ih čak raditi tokom vožnje ili na poslovnom sastanku. Najbolje je da sami pronađete vreme i ambijent koji vam najviše odgovaraju.

Koristi od vežbanja

Jača erekcija, intenzivniji orgazam, snažnija ejakulacija, smanjivanje rizika impotencije.

Ove vežbe mogu praktikovati i žene kako bi bile u stanju da stegnu penis u vagini i obezbede veće zadovoljstvo sebi i partneru, te intenziviraju sopstveni orgazam.

Tehnika

  1. Stegnite PC mišić
  2. Zadržite brojeći u početku do pet a kasnije do deset
  3. opustite mišić

Ponovite minimum deset puta, nekoliko puta dnevno.

Pravilno vežbanje

Kao i sa svakim oblikom vežbanja, neophodno je kegelove vežbe raditi pravilno i koristeći prave mišiće. Tokom vežbanja, ne bi trebalo da stežete mišiće nogu, zadnjice ili trbušnjake. Potrebno je kontrahovati samo PC mišić. Možda će vam biti potrebno izvesno vreme dok pecizno ne izolujete ovaj mišić tokom vežbanja, ali to neka vas ne brine. Samo budite uporni. Takođe, moguće je da ćete osetiti izvesnu tenziju u anusu tokom vežbanja ali to je normalno jer je teško izolovati PC mišić od sfinktera. Pravilnost ćete steći tokom vremena.